اسلایدر

وسايل برقي را با فرمان دست كنترل كنيد
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

دانشمندان حسگر جديدي توليد كرده‌اند كه مانند ساعت روي مچ دست قرار گرفته و به كاربر در كنترل دستگاه‌هاي برقي با يك حركت ساده دست كمك مي‌كند.اين فناوري موسوم به «Digits» از يك دوربين ريز براي پيگيري حركات دست استفاده كرده و مي‌تواند حالتهاي خاص را براي ترجمه آنها به شكل يك فرمان مانند پاسخگويي به تلفن با بالا بردن شصت دست شناسايي كند.

از آنجايي كه اين دستگاه بر حسگرهاي ثابت خارجي مانند كنسولهاي بازي تكيه نداشته، مي‌توان از آن در خارج از خانه نيز استفاده كرد.همچنين اين سيستم بطور بي‌سيم با ديگر تجهيزات الكترونيكي ارتباط برقرار كرده و كاربران مي‌توانند لوازمي مانند تلفن همراه را بدون در دست داشتن آنها يا نزديك بودن به محل قرار گيري اين ابزار كنترل كنند.اگرچه Digits قادر به انجام همه كارها نبوده و كاربران بايد از يك هدست يا گوشي براي برقراري ارتباط در زمان در دسترس نبودن تلفن همراه استفاده كنند.

اين پروژه توسط محققان دانشگاه نيوكاسل و موسسه پژوهش مايكروسافت در كمبريج ساخته شده است و به گفته دانشمندان مي‌تواند به انسان در استفاده ايمنتر از دستگاههاي عابر بانك يا دستگاههاي داراي تراشه و پين با وارد كردن كدها از درون جيب خود كمك كند.اين حسگر مي‌تواند حركات نوك انگشت كاربر را در تاريكي دنبال كرده و كد وارد شده را در دستگاه مورد نظر منتقل كنند.

به گفته محققان، يكي از بزرگترين مزيتهاي اين فناوري آزاد گذاشتن دستها بر خلاف دستكشهاي اطلاعات است كه براي تعامل با برنامه‌های کاربردی واقعيت افزوده مورد استفاده قرار مي‌گيرند.نمونه پيش‌ساخت دستگاه Digits به تازگي در نشست بين‌المللي آمريكا در مورد تعامل انسان و رايانه در ماساچوست ارائه شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, :: 18:48
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.